Als je wil zien wat je vandaag niet gemist hebt, kijk dan op
www.cs.vu.nl/~elie./concept-2.html
De referenties daar kun je zelf natrekken.
Wat je wel gemist heb is een interessante discussie over straatcultuur en een gelegenheid
om (game) design skills te oefenen en voor te leggen aan de klas.
Soms is afwezigheid een teken van niet geuitte onvrede of onduidelijkheid.
Mochten er onduidelijkheden zijn, stel dan vragen. Mocht er ongenoegen zijn, spreek dat uit.
Hoe dan ook, een van de expliciete leerdoelen van het vak (P)IM is presentatie en (kritische)
discussie.
tot donderdag, en kom op tijd!
4/6/10: (p)im -- hold the presses
een zeer inspirerende bijeenkomst gisteren, en bovendien de eerste clip is binnen:
www.cs.vu.nl/~elie./clips-10.html
dat was het goede nieuws, en nu het slechte nieuws:
er is iets misgegaan bij het aanmaken van de accounts, dus bedwing nog even jullie
ongeduld om er mee aan de slag te gaan: (zie bericht helpdesk onder).
tot dinsdag, op het programma staat een workshop game design.
2/6/10: p(im) -- account(s)
op www.cs.vu.nl/~elie./groepen.html
staan de (groep) accounts, en in
www.cs.vu.nl/~elie./toegang.html
kun je lezen hoe er materiaal op te zetten.
Maak er wat moois van!
De accounts zijn aangevraagd, en hopelijk voor het weekend beschikbaar.
In www.cs.vu.nl/~elie./present-1.html
kun je, heel kort, zien wat er donderdag 3 juni (morgen of als je het leest vandaag)
van je verwacht wordt.
En, ..., kom op tijd!